nåt fel

Vete fan va de är för fel på mig. Ja arg men vet inte på vad, ja sitter å tycker sund om mig själv som nån jävla tönt. De är dags att sluta med det för ja mår skit av att göra det. Så ja ska sluta upp med sånt å bara ta allt som de kommer kvita hur illa de än är.
Idag när ja vakna så var ja bara arg av nån anledning, kan de va för att ja sover dåligt lr för att ja har mardrömmar lite då å då. Har inte haft en bra natts sämn på länge nu, måste komma på va ja kan göra åt det. Har nån nå bra tips så säg till.

Nu ska ja spela data för ja är en data nörd.

-Gunnel

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Köp en ny kudde eller nått. :) jag kan sova skitdåligt om jag har fel kudde. :S

2008-10-09 @ 16:04:20
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

What did you call me?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0